onsdag 1 juli 2009

Run


yes, Jag håller på att bli blond.
ps. min mob-kamera har fuckat min ögonfärg


Sitter här & lyssnar på Lindsay Lohan
det är många som inte vet att Hon producerat musik
jag menar Hon är faktiskt bra!
Saknar ihjäl mig efter Traicy :(
& det är fullt av myggor i mitt rum.

Jag är låg & ska dricka oboy
alltså Jag har inte druckit det på typ 5mån!!
mamma slutade köpa hem det när all mjölk tog slut jämt.. hah


Idag har jag varit med min bästiiis, Maria.
Vi har stammat somfan på ica
ätit chocklad-pudding & badat i poolen
Jag älskar Dig
förövrigt somna Hon i min säng..
kanske dyker upp en bild senare hah <3 style="font-weight: bold;">


vad ska jag skriva..
jag blir biten av myggor hah..
känns som jag vill springa någonstans..



peace

1 kommentar:

Mary sa...

Jag älskar dig <3