onsdag 8 juli 2009

The Queen of pop


BRITNEY SPEARS PÅ TISDAG I GLOBEN DÅ!

fyfan vad awsome, seriöst fkn bäst!
Har alltid drömt om att se henne live
så är fan helnöjd med att det just blir Circus Turnén också liksom??!!
Åker med den bästa också , Amanda babe<3

Efter allt dansande framför spegeln när vi var yngre,
min hysteri jag hade med över 663 bilder på väggen på henne
& all besatthet kring henne!

Jag menar hennes musik har alltid funnits med mig.
När Jag peppar för någonting
eller ska bli pepp då kör Jag igång hennes musik,
när man är nere vissa dagar då kör man på hennes musik
& när man sitter helt random så kör man på hennes musik
haah alltså ni fattar?
Det går inte att INTE lyssna på hennes musik.
Hon är en gudinna..SOM JAG SKA SE PÅ TISDAG!!


She's queen of pop

1 kommentar:

Julia sa...

Jag är avundsjuk as hell! Skulle se henne egentligen, men pengar.. uhu.